Zalety programu AdWords

Pozyskiwanie większej liczby klientów dla firmy: reklamuj się osobom korzystającym z wyszukiwarki Google oraz naszej sieci reklamowej.

Docieranie do użytkowników, którzy aktywnie szukają Twoich produktów lub usług online.

Łatwa kontrola kosztów – reklamodawca płaci tylko za kliknięcia reklamy.

Nie ma kliknięcia – nie płacisz

Rejestracja w programie Google AdWords jest bezpłatna. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi Twoją witrynę lub do Ciebie zadzwoni, czyli wtedy, gdy Twoja reklama działa.

Możesz zacząć od dowolnego budżetu

Wysokość inwestycji zależy wyłącznie od Ciebie. Zacznij od ustawienia budżetu dziennego, który Ci odpowiada – później możesz go dostosowywać, w miarę jak Twoje potrzeby będą się zmieniać. Dla wielu firm dobra kwota na początek to co najmniej 20-40 zł dziennie.

Reklama posiada trzy ważne elementy:

Nagłówek , tekst do 25 znaków który jest jednocześnie linkiem.

Adres docelowy strony internetowej.

Sam tekst reklamy, dwie linijki tekstu.

Słowa kluczowe

Dobrze dobrane słowo kluczowe to połowa sukcesu. Są to frazy lub hasła jakich internauci szukają w wyszukiwarce. Można użyć słowa kluczowego w reklamie i jeśli internauta wpisze je w wyszukiwarce w tedy obok wyników zobaczy Twoją reklamę.

  • Kampania AdWords

  • Mała częstotliwość reklam
  • Średnia częstotliwość reklam
  • Duża częstotliwość reklam
  • Ilość kliknięć w reklamę
  • Reklama standardowa
  • Remarketing
  • Kierowanie kontekstowe
  • Kierowanie behawioralne
  • Pakiet

  • 500

    miesięcznie

  • od 500 do 2 000
  • Pakiet

  • 1 000

    miesięcznie

  • od 1 000 do 3 000
  • Pakiet

  • 2 000

    miesięcznie

  • od 3 000 do 10 000
  • Pakiet

  • od 2 000

    miesięcznie

  • powyżej 10 000
Google AdWords – pozycjonowanie
4.7 (93.33%) 3 votes