Audyt stron internetowych

Jeśli Twoja strona zawiera błędy, coraz mniej osób na nią wchodzi, przestały dzwonić telefony od klientów, to znak że Twoja strona internetowa potrzebuje audytu.

Audyt pozwala na wykrycie wszystkich błędów z którymi boryka się strona www. Strona internetowa będzie skuteczna, szybsza od konkurencji, gdy przekaże wszystkie informacje, które są na niej zawarte.

Korzyści z wykonania audytu

Gdy przeprowadzimy audyt stron czy też sklepu internetowego, kolejnym krokiem jest optymalizacja. W raporcie wskazujemy jakie kroki należy podjąć, aby strona mogła optymalnie funkcjonować.

Google Search Console

Z audytu dowiemy się:

– jakie zawierają błędy wszystkie wewnętrzne strony
– o linkach prowadzących do strony, przekierowaniach, informacjach o meta name
– czy treści na stronie są czytelne dla wyszukiwarek
– strona posiada filtry lub kary nałożone przez Google
– grafika na stronie jest optymalna
– jak strona wygląda na tle konkurencji
– poziom indeksacji strony
– na jakie słowa kluczowe strona jest widoczna w wyszukiwarce
– prędkość ładowania strony i czy jest dostosowana do urządzeń mobilnych

i wiele innych czynników, które mogą pojawić się podczas audytu SEO.

ahrefs

Gdy wyeliminujemy błędy z naszej strony czy też sklepu, możemy liczyć na lepszą indeksację strony a co za tym idzie wyższe pozycje w wyszukiwarce.

Przy audycie korzystamy z narzędzi:

Google Search Console i Google Analytics

– Clusteric,

– Ahrefs,

– Majestic oraz wiele innych.

Gdy wyeliminujemy błędy z naszej strony czy też sklepu, możemy liczyć na lepszą indeksację strony a co za tym idzie wyższe pozycje w wyszukiwarce.

Clusteric

Czas wykonania audytu SEO

Przygotowanie samego audytu trwa zazwyczaj kilkanaście, jest to uzależnione od wielkości serwisu i problemów z jakim boryka się strona. Najczęściej jest to około 5-10 dni roboczych.

Wykonaliśmy dotychczas kilkanaście audytów stron, za każdym razem po wdrożeniu zaleceń naprawczych, odnotowywany był wyraźny skok w widoczności strony w wyszukiwarce Google.