Pozycjonowanie Rybnik
Nasza firma Gemini IT zajmuje się pozycjonowaniem i promocją stron www. Rybnik to miasto na prawach powiatu, leżące w województwie śląskim. Leży na Górnym Śląsku. To niewątpliwie centrum kulturalne, naukowe i gospodarcze w województwie śląskim.
Rybnik znajduje się
Sama nazwa miasta Rybnik wywodzi się od polskiej nazwy oznaczającej staw przeznaczony do hodowli ryb. Samym mieści mieszka prawie 140 tysięcy osób przy powierzchni 148,36 km2. Położony jest w Górnośląskim Zagłębiu Węglowym obejmującym cały Rybnicki Okręg Węglowy oraz Górnośląski Okręg Przemysłowy. Miasto leży na styku powiatów: rybnickiego, raciborskiego, wodzisławskiego, gliwickiego oraz Żory.
Wykres liczby ludności
Historia Rybnika
Przed II wojną światową powstał budynek Urzędu Miasta w Rybniku. Rozwój Rybnika przerwał najazd Niemców. Sam Rybnik uległ zniszczeniu w 25%. Po wojnie rozpoczęto jego odbudowę, ze szczególnym uwzględnieniem zakładów górniczych. Powstał Rybnicki Okręg Węglowy (ROW).
Znak rozpoznawczy miasta
Bazylika św. Antoniego Padewskiego w Rybniku – kościół w śródmieściu w Rybniku zbudowany w latach 1903-1906
W ołtarzu głównym bazyliki umieszczono figurę św. Antoniego, który jest patronem ziemi rybnickiej. Jest to rzeźba ludowo-barokowa, datowana na XVI lub XVII wiek. Pochodzi ona prawdopodobnie z dawnego kościoła farnego leżącego w parku na górce, przy ul. Gliwickiej (obecny Kościół akademicki Wniebowzięcia Najświętszej Maryi Panny). Źródło:wikipedia
Herb miasta
Od 2009 roku miasto ma nowe logo, pięć szczupaków które symbolizują aktywność i dynamikę. Hasłem promocyjnym Rybnika jest „Rybnik. Miasto z ikrą.” Każdy kolor w logo ma swoją symbolikę. I tak kolory: niebieski symbolizuje życie (woda, powietrze) i barwy miasta, zielony – aktywność, równowagę, ekologię i tereny zielone, żółty – mądrość, wartości duchowe i społeczne, czerwony – edukację i pokonywanie barier, pomarańczowy – optymizm, dążenie do osiągnięcia celu i rozwój. Czarny kolor w napisie nawiązuje do tradycji górniczej i Śląska.
Rybniczanie
Urodzeni w Rybniku.
Jerzy Dudek – piłkarz, bramkarz, grający w Tychach, Fejenordzie Roterdam, Liverpoolu oraz Realu Madryt. Mariusz Prudel – mistrz Europy do 23 lat w siatkówce plażowej. Jacek Bednarek – chodziaż i olimpijczyk z Seulu. Damian Zimoń – polski duchowny, metropolita katowicki.
Elektrownia „Rybnik”
Największa na Górnym Śląsku, a zarazem jedna z największych w kraju, obecnie należąca do Polskiej Grupy Energetycznej. Jest to elektrownia węglowa o mocy 1800 MW, jej roczna produkcja energii to ok. 9,44 TWh. Dokładnie 5 lat temu 25 marca 2014 roku wybuchł pożar w Elektrowni. Podczas pożaru wyciekło bądź wylało się 60 ton oleju transformatorowego, który zapalił się i wyciekł do kanałów kablowych. Na szczęście nikt nie ucierpiał. Źródło: wikipedia
Jezioro Rybnickie
Zbiornik ten został wykonany dla potrzeb Elektrowni, znajdującej tuż przy jeziorze. Sezon żeglarski na Zalewie Rybnickim jest najdłuższy w Polsce, trwa od kwietnia do października. Temperatura wody w zbiorniku nie spada w tym czasie poniżej 15 stopni Celsjusza. Sam zbiornik posiada powierzchnię 4,5 km² oraz posiada objętość 22 mln m³ wody.
Rybnik ośrodek turystyczny
Do ośrodka turystycznego w Rybniku należy: Zalew Rybnicki, Stare Miasto, Aeroklub ROW oraz liczne parki i lasy. W samym Rybniku znajduje się 7 hoteli, 3 domy gościnne oraz ośrodek wypoczynkowy. Na terenie Rybnika i okolic znajdują się również szlaki turystyczne.
Rozrywka
W Rybniku odbywa się co roku Rybnicka Jesień Kabaretowa tzw. RYJEK. Festiwal grup kabaretowych, organizowany już od 1996 rok. Z Rybnika jest również jedna z najpopularniejszych w naszym kraju grup kabaretowych „Kabaret Młodych Panów”.
Czy warto pozycjonować strony w Rybniku?
Na terenie miasta Rybnik działają dwie galerie handlowo-rozrywkowe Rybnik Plaza oraz Focus Mall. W mieście jest około 13 tys. zarejestrowanych podmiotów gospodarczych. Wynika z tego że miasto dysponuje potężnym potencjałem.
Profesjonalne pozycjonowanie stron internetowych to jeden z podstawowych elementów osiągnięcia sukcesu. Sama witryna plasująca się w pierwszych wynikach wyszukiwarek to pierwszy krok do wypromowania firmy lub marki, zwiększenia liczby wejść na stronę, zdobycia klientów i podniesienia zysków. Wbrew pozorom nie jest to zadanie łatwe, gdyż konkurencja w tej dziedzinie jest bardzo duża. W Internecie jak i na lokalnym rynku panuje duża konkurencja. Istnieje jednak kilka podstawowych cech, które świadczą o profesjonalizmie i zaangażowaniu takiej agencji.
Czym kierować się przy wyborze agencji SEO?
Jednym z podstawowych kryteriów sprawdzania firmy pozycjonującej jest jej staż na rynku. W tym przypadku zasada jest prosta – im dana firma dłużej funkcjonuje w branży, tym jej wiedza i doświadczenie jest większe. Trzeba tutaj pamiętać, iż zasady skutecznego pozycjonowania ulegają ciągłym zmianom, a długi staż firmy świadczy o tym, iż jej pracownicy dostosowują się do nowych wytycznych. Poza tym nie wolno zapominać o tym, że wieloletnie funkcjonowanie na rynku SEO to efekt zadowolonych klientów. Nie bez znaczenia jest także fakt, iż wiele lat obecności w branży pozwala na ciągłe doskonalenie swoich umiejętności. Zatem można zaryzykować stwierdzenie, iż najlepsze agencje SEO to takie, które mogą pochwalić się co najmniej kilkuletnim stażem w branży pozycjonowania.
Czym kierować się przy wyborze agencji SEO?
Jednym z podstawowych kryteriów sprawdzania firmy pozycjonerskiej jest jej staż na rynku. W tym przypadku zasada jest prosta – im dana firma dłużej funkcjonuje w branży, tym jej wiedza i doświadczenie jest większe. Trzeba tutaj pamiętać, iż zasady skutecznego pozycjonowania ulegają ciągłym zmianom, a długi staż firmy świadczy o tym, iż jej pracownicy dostosowują się do nowych wytycznych. Poza tym nie wolno zapominać o tym, że wieloletnie funkcjonowanie na rynku SEO to efekt zadowolonych klientów. Nie bez znaczenia jest także fakt, iż wiele lat obecności w branży pozwala na ciągłe doskonalenie swoich umiejętności. Zatem można zaryzykować stwierdzenie, iż najlepsze agencje SEO to takie, które mogą pochwalić się co najmniej kilkuletnim stażem w branży pozycjonowania.
Uczciwe warunki rozliczania
Podstawowym elementem wiarygodności firmy pozycjonującej jest sposób i model rozliczania, który powinien być jasny, przejrzysty i zrozumiały dla klienta. Niedopuszczalne są sytuacje, w której osoba zlecająca pozycjonowanie stron internetowych nie wie, skąd wynikają jej faktury za usługę. Najlepsze firmy zajmujące się pozycjonowaniem w większości przypadków oferują model rozliczenia oparty na zasadzie „płatności za efekt”. W praktyce oznacza to, iż klient ponosi koszty jedynie wtedy, gdy podjęte działania przynoszą zamierzone skutki. Dobra agencja SEO nie boi się takich rozliczeń.
Jak długa umowa
Polecamy dwa sposobu rozliczenia:
płatność za efekt
– w postaci konkretnych pozycji, np. inne ceny za miejsca 1-3, 4-5 itp. lub ogólnie za osiągnięcie top 10, indywidualnie ustalane w zależności od frazy i wyszukiwarki.
stała opłata w abonamencie
– niezależna od efektów, czyli rozliczanie abonamentowe;
Audyt SEO
Bardzo ważnym aspektem pozycjonowania jest audyt strony. Pozwala on przeanalizować całą stronę. Późniejszy wygenerowany raport pomaga w podjęciu działań optymalizacyjnych. Nasz firma oferuje przy podpisaniu umowa na pozycjonowanie darmowy audyt strony dla klientów z Rybnika. Przy wyborze firmy opiekującej się naszą stroną, ważne są referencje oraz opinie. Gemini IT to gwarancja wysokiej lokaty w wyszukiwarkach.
Leave a reply