Dlaczego? Bo taka strona WWW to najlepsza wizytówka każdego przedsiębiorstwa oraz źródło wielu cennych informacji dla potencjalnych klientów. Bo dobra strona internetowa może okazać się dla wielu przedsiębiorców przepustką do sukcesu. Jak ją prowadzić? Podstawa to estetyczny wygląd, czytelność oraz częste aktualizacje. By firmowa strona internetowa prezentowała się wspaniale, warto zainwestować w profesjonalne wsparcie.
Świetną reklamę oraz przestrzeń w internecie, dzięki której firma będzie mogła bez ograniczeń dzielić się informacjami na temat prowadzonej przez siebie działalności oraz nowych produktów. To również przestrzeń, dzięki której można nawiązać kontakt z klientami oraz poznawać ich opinie na temat nowych produktów lub usług. To wreszcie wizytówka, dzięki której do danego przedsiębiorcy dotrą ci, którzy są jego usługami zainteresowani.
Przejrzysta oferta, dobrze wyeksponowane dane kontaktowe i ciekawa szata graficzna, wspierana wartościową treścią – oto czynniki, dzięki którym strona WWW może pomóc niejednej firmie w osiągnięciu sukcesu na rynku.
W dobie XXI wieku coraz więcej osób zakłada swoje strony internetowe, nie tylko po to, aby móc coś sprzedać, ale również hobbystycznie, aby móc dotrzeć z informacją do grupy odbiorców. Samo przygotowanie strony nie jest już łatwym zadaniem, nie wspominając o samej jej zawartości merytorycznej.
Warto więc, aby właściciel zajął się właśnie tą drugą kwestią, a całą resztę zostawił specjalistom, dla których budowa oraz optymalizacja strony nie będą trudnym zadaniem. Coraz bardziej istotne staje się także odpowiednio wykonane pozycjonowanie, bez którego naprawdę trudno nam będzie się „dać znaleźć” potencjalnemu odbiorcy.
Najlepiej jest więc znaleźć firmę, która od początku do końca zajmie się naszą stroną oraz jej promocją. Powinna ona nie tylko posiadać bogate portfolio, ale również znać odpowiednie techniki tworzenia czy też pozycjonowania takie jak na przykład pozycjonowanie.
Jeżeli bowiem skorzystamy z przestarzałych metod przy produkowaniu naszej strony oraz jej wizerunku będziemy mieli problemy na dłuższą metę z jej funkcjonowaniem w sieci.
Jeśli nie posiadasz sklepu internetowego albo nie prowadzisz bloga warto posiadać własną wizytówkę w Internecie. Hasło pozycjonowanie Zabrze co miesiąc wpisuje kilkadziesiąt osób. Po kilka tysięcy osób szuka fryzjera czy też kosmetyczki. Podobnie jest z hydraulikami, dentystami czy firmami budowlanymi. Strona powinna być czytelna i przejrzysta. Osoba odwiedzająca stronę powinna bez problemu znaleźć najważniejsze informacje. W przypadku sklepów internetowych przejdź od początku aż do samego końca zakup produktu. Dlaczego to takie ważne ? Sprawdź czy każdy krok jest zrozumiały i jasny dla internautów. Duża liczba klientów rezygnuje z zakupów jeśli coś nie działa lub jest niezrozumiałe. Istotne jest aby strona była łatwa w zarządzaniu dlatego też projektujemy strony oparte o systemy CMS takie jak WordPress czy też Joomla, tak aby z poziomu swojego komputera można było zarządzać stroną bez konieczności angażowania innych do tego osób.
Przede wszystkim słuchamy naszych klientów, projektujemy strony takie jakich oczekują. Staramy się wybierać kolor tła tak aby kontrastował z literami. Same litery nie powinny być wymyślne, chyba że jest to sklep z kartkami okolicznościowymi czy też kowalstwo artystyczne. Staramy się aby wykonane przez nas strony były atrakcyjne graficznie ale jednocześnie bardzo dobrze się pozycjonowały.
Ceny wahają się od kilkunastu złotych za bardzo prostą stronę po kilka tysięcy złotych przy bardzo skomplikowanych projektach z wyszukaną grafiką i wieloma podstronami.
W zależności od złożoności projektu, czasu realizacji projektu 7-14 dni.
W przypadku ceny za za wykonanie sklepu internetowego zależy od wielu czynników, np. od ilości produktów. Jeśli jest zainteresowany założeniem sklepu internetowego zadzwoń lub napisz do nas. Istnieje możliwość rozłożenia płatności na raty.
Oferujemy możliwość skorzystania z naszego serwera w cenie od 99 zł na rok!
Wybór samego adresu pod stronę internetową nie jest prostym zadaniem. Nazwa powinna być prosta tak aby z łatwością można ją było podać przez telefon lub klienci jej nie przekręcali. Wiele nazw jest już niestety zajętych. Na atrakcyjne adresy domen polują handlarze domenami. W takim razie jaką domenę wybrać ? Domena powinna odzwierciedlać co robi dana firma. Unikajmy nazw zbyt ogólnych, dobrze aby nazwa wpadała łatwo w ucho. Długa nazwa jest trudna do zapamiętania. Najlepszą praktyką jest aby domena składała się z dwóch członów lub wyrazów. Jeśli prowadzisz rodzinny interes dobrym pomysłem na nazwę domeny jest nazwisko. Z punktu widzenia pozycjonowania strony problem może się pojawić kiedy nazwisko jest popularne (Kowalski).
Nasze portfolio, projektujemy strony WWW i sklepy od 2000 roku tak więc mamy już bardzo duże doświadczenie. Braliśmy udział jako podwykonawcy różnych projektów. Jak ma wyglądać strona ? Na stronie nie powinno się znajdować za dużo informacji. Idealnym rozwiązaniem jest kiedy po otwarciu strony widać wszystko na jednym ekranie. Poniżej prezentujemy kilkanaście naszych projektów wykonanych dla naszych klientów. Wykonujemy sklepy internetowe jak i szablony czy też wizytówki stron. Jesteśmy wstanie wykonać zdjęcia produktów oferowanych w Twoim sklepie lub blogu. Nasze strony bardzo dobrze pozycjonują się.