Pozyskiwanie większej liczby klientów dla firmy: reklamuj się osobom korzystającym z wyszukiwarki Google oraz naszej sieci reklamowej.
Docieranie do użytkowników, którzy aktywnie szukają Twoich produktów lub usług online.
Łatwa kontrola kosztów – reklamodawca płaci tylko za kliknięcia reklamy.
Rejestracja w programie Google AdWords jest bezpłatna. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi Twoją witrynę lub do Ciebie zadzwoni, czyli wtedy, gdy Twoja reklama działa.
Wysokość inwestycji zależy wyłącznie od Ciebie. Zacznij od ustawienia budżetu dziennego, który Ci odpowiada – później możesz go dostosowywać, w miarę jak Twoje potrzeby będą się zmieniać. Dla wielu firm dobra kwota na początek to co najmniej 20-40 zł dziennie.
Nagłówek , tekst do 25 znaków który jest jednocześnie linkiem.
Adres docelowy strony internetowej.
Sam tekst reklamy, dwie linijki tekstu.
Dobrze dobrane słowo kluczowe to połowa sukcesu. Są to frazy lub hasła jakich internauci szukają w wyszukiwarce. Można użyć słowa kluczowego w reklamie i jeśli internauta wpisze je w wyszukiwarce w tedy obok wyników zobaczy Twoją reklamę.